Адрас райвыканкама:
247760, Гомельская вобласць, г. Мазыр, пл.Леніна, 16

Тэлефон прыёмнай:
8- (0236) -300111

Электронны адрас для дзелавой перапіскі: mozyrisp1@mail.gomel.by
Мазырскі замак
Мазырскі замак
Галоўная / Фінансавае ўпраўленне

Фінансавае ўпраўленне


Фінансавае ўпраўленне Мазырскага раённага выканаўчага камітэта.

Фінансавае ўпраўленне Мазырскага раённага выканаўчага камітэта (далей - фінансавае ўпраўленне) з'яўляецца структурным падраздзяленнем Мазырскага райвыканкама, надзеленым правамі юрыдычнай асобы, падпарадковаецца ў сваёй дзейнасці райвыканкаму і галоўнаму фінансаваму ўпраўленню Гомельскага аблвыканкама. Фінансавае ўпраўленне кіруецца ў сваёй дзейнасці Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, іншымі актамі заканадаўства Рэспублікі Беларусь.

Асноўнымі задачамі фінансавага ўпраўленне з'яўляюцца:

- эфектыўнае правядзенне бюджэтна-фінансавай і падатковай, у частцы мясцовых падаткаў і збораў, палітыкі на тэрыторыі Мазырскага раёна;

- складанне разліковых паказчыкаў па кансалідаваным бюджэце Мазырскага раёна, праекта раённага бюджэту і прадстаўленне яго на разгляд Мазырскага райвыканкама;

- правядзенне ў межах сваёй кампетэнцыі мерапрыемстваў па своечасоваму і поўным паступленні даходаў, эфектыўным і мэтавым расходаванні сродкаў раённага бюджэту і ніжэйстаячых бюджэтаў;

- кантроль за выкананнем бюджэтнага заканадаўства на стадыі складання, разгляду, зацвярджэння і выканання мясцовых бюджэтаў на тэрыторыі Мазырскага раёна.

Юрыдычны адрас:

247760, г. Мазыр, плошча Леніна У.І., 16 УНП 400036104

р/р BY87 АКВВ36049058504833300000 ААТ "ААБ Беларусбанк" г. Мінск, БІК АКВВВУ2Х ОКПО 02320789 Тэл/факс 8 0236 30 01 63 E-mail: fo.42300@minfm.gov.by

Паштовы адрас:
247760, г. Мазыр, плошча Леніна У.І., 16
Час працы:

панядзелак-пятніца: 8:30- 13:00, 14:00 — 17:30
перадсвяточныя дні: 8:30 - 13:00,14:00 - 16:30.

Вышэйстаячыя органы:

1.Мазырскі раённы выканаўчы камітэт

247760, г. Мазыр, плошча Леніна У.І., 16

mozyrisp1@mail.gomel.by

2.Галоўнае фінансавае ўпраўленне Гомельскага абласнога выканаўчага камітэта

246050, г.Гомель, пр. Леніна, д. 2

gfu.gomelobl@minfin.gov.by

Кіраванне фінансавага ўпраўлення і час прыёму

Займаемая пасада

Прозвішча, імя, імя па бацьку

Час прыёму, тэлефон

Нумар кабінета

Начальнік

фінансавага

ўпраўлення

Бажанкова Людміла Мікалаеўна

Кожная серада

з 8:00 да 13:00, 30-01-59

204

Намеснік

начальніка

фінансавага

ўпраўлення

Старыкаў

Вячаслаў Рыгоравіч

Кожны чацвер

з 8:00 да 13:00, 30-01-62

216

Намеснік начальніка

фінансавага

ўпраўлення

Фалінская Таццяна Іванаўна

Кожны аўторак

з 8:00 да 13:00, 30-01-61

205

Структура фінансавага ўпраўлення і час прыёму

Аддзел даходаў бюджэту і фінансаў вытворчай сферы Начальнік аддзела-Казак Наталля Міхайлаўна (кабінет № 217, тэл. 30-01-71)

Аддзел бюджэтнага планавання фінансавання невытворчай сферы Начальнік аддзела-Тартачнік Людміла Васільеўна (кабінет № 210, тэл 30-01-69)

Аддзяленне бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці Галоўны бухгалтар-Ладзінская Жанна Мікалаеўна (кабінет № 208, тэл. 30-01-65)


«Гарачыя лініі» праводзяцца спецыялістамі фінансавага ўпраўлення ў працоўны час у працоўныя дні.

Адміністрацыйныя працэдуры, ажыццяўляюцца фінансавым ўпраўленнем Мазырскага райвыканкама па заяўным прынцыпе «Адно акно»


18.16. Прыняцце рашэння аб прадастаўленні льгот па выплаце мясцовых падаткаў, збораў, рэспубліканскіх падаткаў, збораў (пошлін), якія цалкам выплачваюцца ў мясцовыя бюджэты, а таксама, арэнднай платы за зямельныя ўчасткі, якія знаходзяцца ў дзяржаўнай уласнасці.

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

Заява

Звесткі аб даходах грамадзяніна і членаў яго сям'і, сумесна з ім пражываючых, за апошнія 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу падачы заявы

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры -15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый-1 месяц.

Адказны за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры - Лузанова Ала Мікалаеўна, галоўны спецыяліст аддзела даходаў бюджэту і фінансаў вытворчай сферы фінансавага ўпраўлення, кабінет 209, тэлефон 30-01-67.


18.17. Прыняцце рашэння аб змене (адмове ў змене) ўстаноўленага заканадаўствам тэрміну выплаты падатку, збору (пошліны), пеняў

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

Заява

Звесткі аб даходах фізічнай асобы за апошнія 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу падачы заявы, і (або) звесткі пра знаходжанне фізічнай асобы ў цяжкай жыццёвай сітуацыі (пры іх наяўнасці)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры - бясплатна.Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры – 30 працоўных дзён з дня падачы заявы і дакументаў.

Адказны за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры – Лузанава Ала Мікалаеўна, галоўны спецыяліст аддзела даходаў бюджэту і фінансаў вытворчай сферы фінансавага кіравання, кабінет 209, тэлефон 30-01-67., на перыяд адсутнасці спецыяліста на начальніка аддзела даходаў бюджэту і фінансаў вытворчай сферы фінансавага кіравання Казак Наталля Міхайлаўна, 217 кабінет, тэлефон 30-01-71.

Час працы:

панядзелак-пятніца: 8:00- 13:00,14:00-17:00

перадсвяточныя дні: 8:00 - 13:00,14:00 - 16:00


Інфармацыя для ўладальнікаў аблігацый


ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУР, ЯКІЯ АЖЫЦЦЯЎЛЯЮЦЦА ФІНАНСАВЫМ КІРАВАННЕМ

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца фінансавым упраўленнем па заявах грамадзян (выманне з Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г . №200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»)

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца фінансавым ўпраўленнем, у дачыненні да юрыдычных асоб і прадпрымальнікаў ( вытрымка з постановы
Савета Міністваў Рэспублікі Беларусь ад 17 лютага 2012 г., №156 «Аб зацвярджэнні адзінага пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў, унясенні дапаўнення у постанову Савета Міністоаў Рэспублікі Беларусь ад 14 лютага 2009г. №193 і прызнанні страціўшымі сілу некаторых пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь»)

ІНФАРМАЦЫЯ ДЛЯ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ

З 20 лютага 2021 г. уступіла ў сілу пастанова Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 14 студзеня 2021 г. № 6 “Аб змяненні пастаноў Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь”,якой унесены змены ў пастанову Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь ад 18 кастрычніка 2019 г. № 58 “Аб банку дадзеных арганізацый, гадавая справаздачнасць якіх падлягае абавязковаму аўдыту” (далей – пастанова № 58).

Згодна з пастановай № 58 інфармацыя аб факце правядзення абавязковага аўдыту справаздачнасці прадстаўляецца ў Міністэрства фінансаў аўдыруемай асобай пры дапамозе запаўнення анкеты, размешчанай на афіцыйным сайце Міністэрства фінансаў www.minfin.gov.by у глабальнай камп’ютарнай сетцы Інтэрнэт у раздзеле “Аўдытарская дзейнасць”.

Тэрмін прадстаўлення пазначанай вышэй інфармацыі – на працягу месяца з даты атрымання аўдытарскага заключэння ў выпадку правядзення абавязковага аўдыту справаздачнасці, але не пазней за 15 ліпеня года, наступнага за справаздачным.

Інфармацыя «Аб выніках выканання бюджэту Мазырскага раёна за 1 паўгоддзе 2021 год»